مشاور انتخاب رشته

بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور

جدیدترین مطالب سایت

کانال تلگرام ما

بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور

سلام همراه عزیز! به مقاله بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور خوش اومدی. امروز قراره به بررسی چندتا از بهترین متخصصان مشاوره در زمینه انتخاب رشته بپردازیم. اگر تو هم برای بررسی رتبه و انتخاب رشته مورد علاقه‌ت، نیاز به راهنمایی و مشاوره داری، میتونی از بین بهترین مشاورها، انتخاب کنی و مسیر آینده‌ت رو روشن کنی. پس تا انتها همراهیمون کن.

4,3
Rated 4,3 out of 5
4,3 از 5 (از 63 رای)
3,0
Rated 3,0 out of 5
3,0 از 5 (از 62 رای)
2,0
Rated 2,0 out of 5
2,0 از 5 (از 10 رای)
3,3
Rated 3,3 out of 5
3,3 از 5 (از 25 رای)
4,0
Rated 4,0 out of 5
4,0 از 5 (از 36 رای)
3,1
Rated 3,1 out of 5
3,1 از 5 (از 13 رای)
3,2
Rated 3,2 out of 5
3,2 از 5 (از 20 رای)
4,1
Rated 4,1 out of 5
4,1 از 5 (از 15 رای)
3,5
Rated 3,5 out of 5
3,5 از 5 (از 24 رای)

بهترین مراکز انتخاب رشته کنکور

فرایند انتخاب رشته، یکی از مهم‌ترین مراحل زندگیته چون میتونه مسیر آینده شغلی و تحصیلیت رو مشخص کنه. پس حتما باید بدونی که چطور باید انتخاب رشته کنی و از چه افرادی در این زمینه راهنمایی بگیری. در ادامه لیستی از بهترین مشاورها و متخصص‌ترین‌ها در این زمینه رو قرار میدیم. اگر می‌خوای با یک مشاور زبده در زمینه‌ی کنکور مشورت کنی، کلیک کن.

مهندس جمالی بهترین مشاور انتخاب رشته

مهندس جمالی

رزومه تحصیلی و کاری

مهندس جمالی، فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی امیرکبیر دومین دانشگاه صنعتی ایران و با مدرک کارشناسی ارشد مهندسی تکنولوژی نساجی، مدیر دپارتمان آموزشی MSBOOK و موسس اولین و بزرگترین پیج کنکوری در اینستاگرامه (INSTAKONKOORI).

به جرات میشه ایشون رو در لیست بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور معرفی کرد. فعالیت‌های ایشون در حوزه مشاور تحصیلی، مدرس و برنامه‌ریزی کنکور، با سابقه بیش از پانزده سال فعالیت آموزشی و کنکوریه و در زمینه مشاوره به دانش آموزان، نتایج بسیار خوبی رو رقم زده که میتونی تمام این نتایج رو در همین سایت ببینی.

فرایند مشاوره و انتخاب رشته

با توجه به این که مشاوره‌ها و انتخاب رشته مهندس جمالی در مجموعه آموزشی ایشون یعنی در آکادمی msbook  انجام میشه، میتونی از بابت داشتن یه انتخاب رشته مناسب، مطمئن بشی. بعد از رزرو ثبت نام در مرکز انتخاب رشته مهندس جمالی، در دوره vip مشاوره قرار می‌گیری. در اونجا با تعدادی وویس و فایل در رابطه با انتخاب رشته، انواع دانشگاه‌ها و رشته‌ها، شرایط و تجربیات مختلفی که وجود داره، راهنمایی میشی. بعد از این مرحله، با یک مشاور تخصصی در حوزه خودت ارتباط برقرار میکنی و میتونی تا زمان اعلام نتایج تمامی سوالاتت رو ازش بپرسی. باید بهت بگیم که این مشاور زیر نظر مهندس جمالیه و تمامی فرایند انتخاب رشته تو به طور کامل زیر نظر ایشون انجام میشه. پس اصلا نگران نباش.

لازم به ذکره که در بازه ثبت نام تا انتخاب رشته، از تو آزمون‌های شخصیت شناسی و رغبت سنجی گرفته میشه تا بتونی بهتر و راحت‌تر علاقه‌مندی و توانایی‌هات رو پیدا کنی. اینطوری میتونی به راحتی اولویت‌هات رو مشخص کنی.

بعد از اعلام نتایج و بررسی رتبه، فرایند انتخاب رشته بر اساس رتبه سهمیه و کشوری و علاقه و توانمندی‌هات انجام میشه. همچنین در این مرحله میتونی به صورت تلفنی با مشاور در ارتباط باشی و نظرات یا سوالاتت رو باهاش درمیون بگذاری. با توجه به این که مهندس جمالی در گروه بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور جا می‌گیره، توجه کن که تمامی مراحل مشاوره و انتخاب رشته زیر نظر خودش صورت می‌گیره.

نکته قابل توجه در این مجموعه اینه که میتونی هر زمان که خواستی، رزروت برای انتخاب رشته رو لغو کنی و مشکلی از این بابت وجود نداره. 

میلاد ناصح زاده

رزومه تحصیلی و کاری

میلاد ناصح زاده با تجربه 15 ساله در مشاوره برای کنکور به خصوص انتخاب رشته، در ابتدا برگزار کننده همایش‌ها و برنامه‌های مختلف در راستای یادگیری درس عربی به همراه تالیف جزوه‌های مختلف بوده. در این جزوه‌ها تمامی نکات قواعد، ترجمه، تحلیل صرفی، درک مطلب و حتی ضبط حرکات بیان شده. درواقع ناصح‌زاده بیشتر معلم عربی به حساب میاد و فیلم جمع‌بندی درس عربی ایشون توی سایت موسسه‌ی آلاء موجوده. اما یکی دیگه از فعالیت‌های میلاد ناصح‌زاده، به عنوان مشاور انتخاب رشته‌ست.

فرایند مشاوره و انتخاب رشته

مجموعه میلاد ناصح زاده در طی فرآیند انتخاب رشته، در ابتدا به معرفی دقیق رشته‌ها و دانشگاه‌ها و همچنین به بررسی آینده شغلی و تحصیلی رشته‌های مختلف می‌پردازه. در این فرآیند برای هر داوطلب، یک مشاور اختصاص داره که همگی زیر نظر میلاد ناصح‌زاده هستن. همچنین برای هر داوطلب، یک برنامه مشخص ارسال میشه و از هر فرد به صورت مجزا، تست شخصیت شناسی، رغبت سنجی، ام‌بی‌تی‌آی در وب اپلیکیشن خود مجموعه که به هر فرد اختصاص داره، گرفته و توسط مشاورین متخصص تحلیل میشه. انتخاب رشته برای هر داوطلب در وب اپلیکیشن مخصوص مجموعه انجام میشه و در نهایت انتخاب رشته مورد تایید برای هر داوطلب ارسال میشه. درباره‌ی کیفیت مشاورین این موسسه و کیفیت تحلیل تست‌های گرفته شده از دانش‌آموزها، اطلاع چندانی در دست نیست. 

علی میرصادقی بهترین مشاور انتخاب رشته

علی میرصادقی مشاور انتخاب رشته

رزومه تحصیلی و کاری

علی میرصادقی که یکی از چند بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور محسوب میشه، دارای 20 سال سابقه مشاوره در زمینه انتخاب رشته‌ست. او تنها عضو ایرانیه که عضو انجمن مشاوران تحصیلی جهانه. در سال 2015 از نگاه مجله Corporate Vision، بهترین مشاور تحصیلی ایران شناخته شد. او همچنین موسس مجموعه تحصیلی بارسا در تهرانه که بر پایه شیوه‌های نوین آموزشی و تحصیلی، خدمات شایانی ارائه میده.

فرایند مشاوره و انتخاب رشته

علی میرصادقی در مجموعه بارسا به همراه بهترین متخصصان مشاوری که در کنارش فعالیت می‌کنن، یک تیم قوی برای انتخاب رشته و مشاوره تحصیلی آماده کرده. این تیم در هر لحظه آماده پذیرش مشاوره به همه هستن و بر پایه شیوه نوینی که خود علی میرصادقی پیش می‌بره، فعالیت میکنن. در این شیوه، در سیزده قدم، در کنار شخصیت شناسی افراد، بهترین بررسی‌ها انجام میشه تا داوطلب رو به نتیجه مطلوبش برسونه.

در این مراحل، طی کارگاه‌های غیرحضوری، یکسری از مفاهیم مثل خودشناسی، انتخاب رشته، معرفی رشته‌ها و دانشگاه‌ها برگزار میشه. تست روانشناسی هوش، شخصیت و استعداد در مراحل کار انتخاب رشته این مجموعه قرار داره. و بعد از تمامی این اقدام‌ها، انتخاب رشته به صورت کامپیوتری، خصوصی و برای دانشگاه آزاد انجام میشه و طی چند بررسی نهایی بین مشاور و داوطلب، تایید میشه.

دکتر سید محمد یعقوبی

رزومه تحصیلی و کاری

دکتر یعقوبی، با 14 سال سابقه مشاوره تحصیلی و آموزشی، فعالیت‌های مشاوره‌ای خودش رو به صورت‌های مختلف ارائه داده و هرساله رضایت نسبتا خوبی هم داشته. او در شبکه‌های مختلف صداوسیما فعالیت کرده و رتبه‌های خود دکتر در کنکور سراسری، 388، در ارشد، 2 و در دکتری تخصصی، 4 بوده.

فرایند مشاوره و انتخاب رشته

کل فرایند مشاوره در مجموعه ایشون، زیر نظر خود دکتر یعقوبی انجام میشه. در ابتدا هر فرد با توجه به خواسته‌ها و توانمندی‌هاش گزینش میشه و بعد به سمت مشاور مخصوص خودش ارجاع داده میشه. مشاورها با بررسی دقیق کارنامه و بررسی علاقه‌مندی‌ها و توانایی‌هات، امکان پذیرشت در دانشگاه‌ها و رشته‌های مختلف رو تخمین میزنن. پس از بررسی‌های مشاور، چیدمان اولیه انتخاب رشته بر اساس اولویت‌های خودت تهیه و برات ارسال میشه. این فرآیند بارها تکرار میشه تا زمانی که به تایید نهاییت برسه. در آخر خود دکتر یعقوبی هم چیدمان‌ها رو مورد بررسی قرار میدن و در نهایت تایید میشه.

همچنین در فرایند انتخاب رشته دکتر یعقوبی، تست‌های هوش هشت‌گانه از هر داوطلب گرفته میشه تا جلوی هر خطای احتمالی در انتخاب رشته گرفته بشه.

استاد افشار در بهترین مشاور انتخاب رشته

امیرحسین افشار

رزومه تحصیلی و کاری

یکی دیگه از افراد در لیست بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور، امیرحسین افشار، فارغ التحصیل دبیرستان نمونه دولتی امام صادق (ع) منطقه ۹ تهران و فارغ التحصیل کارشناسی مهندسی مکانیک و کارشناسی ارشد MBA دانشگاه تهرانه. وی همچنین دارای مدارک بین المللی NLP و هیپنوتراپی و مدرس ریاضیات کنکور کارشناسی و ارشده.

ایشون از سال 82 در زمینه مشاوره انتخاب رشته مشغول به فعالیت بوده و همچنین در زمینه کسب و کار و استارتاپ هم فعالیت می‌کرده. ایشون همچنین طراح آزمون‌های آزمایشی و مولف بیش از 40 عنوان کتاب مشاوره و انتخاب رشته و ریاضی کنکوره. از جمله فعالیت‌های ایشون میشه به سخنران و مشاور انگیزشی بودن هم اشاره کنیم.

فرایند مشاوره و انتخاب رشته

امیرحسین افشار، در سه گام برای انتخاب رشته، اقدام میکنه. در اولین مرحله، به معرفی انواع رشته‌ها و دانشگاه‌ها اعم از رشته‌های پول‌ساز، مهاجرپذیر، آینده‌دار و کاربردی و غیره می‌پردازه. همینطور درمورد مدرک و اعتبار انواع دانشگاه‌ها صحبت میکنه و در حالت کلی درمورد نحوه انتخاب رشته راهکارهایی ارائه میده. سپس تست‌های شخصیت شناسی، شغلی و روانشناسی انجام و نتایج رو مورد بررسی قرار میده.

بعد از تمامی اقدامات، در گام دوم، به بررسی دقیق کارنامه می‌پردازه و در ابتدا با بهترین نرم‌افزارهای موجود در کشور و سپس به صورت دستی و با بررسی سهمیه‌ها، رتبه‌ها و ظرفیت‌ها، اقدام به انتخاب رشته میکنه. تمامی رشته‌ها بر اساس علاقه و توانمندی‌های داوطلب بهینه‌سازی میشه و تا چندین جلسه مورد بررسی بین داوطلب و مشاور قرار می‌گیره. تمامی مراحل برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد هم انجام میشه.

گام سوم مربوط به بعد از اعلام نتایجه. در این هنگام با بررسی کارنامه سبز و افزایش ظرفیت‌ها در دانشگاه‌های مختلف، در صورتی که داوطلب نیاز به تغییر و جابه جایی داشته باشه، این امکان رو براش فراهم میکنه و در این زمینه هم شرایط داوطلب همچنان مورد بررسی و مشاوره قرار می‌گیره.

محمدرضا پور دستمالچی

رزومه تحصیلی و کاری

از جمله فعالیت‌های گسترده آقای پوردستمالچی، احداث یک مرکز مشاوره در زمینه تحصیلی و کنکوره که این مجموعه مشتمل بر بهترین مشاوران و متخصصین در این حوزه‌ست. محمدرضا پوردستمالچی، پژوهشگر و کارشناس حوزه آموزش و مشاوره‌ست و همینطور کارشناس ارشد برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی در صداوسیما در طی  سال گذشته‌ست. همینطور در تولید و نشر محصولات مشاوره‌ای و  فیلم هم فعالیت داره. ایشون با 17 سال سابقه مشاوره رتبه‌های برتر آزمون سراسری، از بهترین مشاور های انتخاب رشته کنکور محسوب میشه.

فرایند مشاوره و انتخاب رشته

آقای پوردستمالچی در مجموعه‌ای که به همراه مشاوران متخصص داره، در طی چند مرحله و در دو روز، انتخاب رشته هر داوطلب و متقاضی رو به بهترین شکل انجام میده. تمامی فرآیند مشاوره هر داوطلب توسط متخصصان این مجموعه انجام میشه و همگی زیر نظر خود آقای پوردستمالچی هستن. فرآیند انتخاب رشته به این صورته که در ابتدا اصول انتخاب رشته و دانشگاه‌ها معرفی و آموزش داده میشن. سپس از هر داوطلب یک تست شخصیت شناسی گرفته میشه و این تست توسط متخصصین مجموعه مورد بررسی قرار می‌گیره.

در ابتدا در طی یک جلسه مشاوره، توضیحات لازم و انتخاب رشته انجام میشه. سپس یک انتخاب رشته کامپیوتری برای هر داوطلب انجام می‌گیره و در طی یک جلسه دیگه با مشاور ارشد مجموعه، بررسی میشه. تمامی مراحل انتخاب رشته توسط مشاوران ناظر مجموعه بررسی و در نهایت توسط خود آقای پوردستمالچی در یک جلسه فردی به صورت حضوری یا آنلاین، کنترل و تایید نهایی میشه.

دکتر مهدی نکویی

دکتر مهدی نکوئی

رزومه تحصیلی و کاری

دکتر نکوئی عضو بنیاد ملی نخبگان، با دکترای دندانپزشکی از دانشگاه علوم پزشکی تهران و دکترای مدیریت کسب و کار از دانشگاه فرانسه، موسس مجموعه آزمون 24 و مرکز مشاوره جامع‌نگر دکتر نکوئیه. ایشون همچنین موسس دبیرستان و پیش دانشگاهی رئوف و آموزشگاه علمی آزاد کیمیاگران و بنیان‌گذار مجتمع آموزشی ثامن هم هست.

از جمله فعالیت‌های ایشون با سمت مدیریت، در مجموعه راه اندیشه و اندیشه سازان واحد آزمونه و همینطور مشاوره و برنامه‌ریز آموزشگاه بعثته. همینطور بخش معاونت علمی آموزشی موسسه آینده‌سازان هم توسط ایشون اداره میشه.

تالیف مجموعه کتاب 30 جلدی با عنوان کتاب 24، از جمله تالیفات خلاقانه ایشونه که هر جلد از این کتاب‌ها به مباحثی پیرامون تحصیل یا انتخاب رشته و برنامه‌ریزی و معرفی دانشگاه‌ها و غیره پرداخته. همه‌ی این دلایل باعث ایشون توی لیست بهترین مشاورین انتخاب رشته کنکور قرار بگیره.

فرایند مشاوره و انتخاب رشته

انتخاب رشته توسط دکتر نکوئی و تعدادی از مشاوران شایسته ایشون برگزار میشه. این فرآیند طی چند مرحله با بررسی های دقیق و چندباره تیمشون انجام میشه. این مراحل در ابتدا با برگزاری وبیناری مشتمل بر مباحث و نکات مهم انتخاب رشته و کارنامه، تشریح دفترچه و توضیح دانشگاه ها تشکیل میشه. بعد از این مرحله، تست شخصیت شناسی برای هر یک از دانش آموزها انجام میگیره و بر اساس تحلیل تست ها، مشاوران با دانش آموزان گفتگو میکنن.

در مرحله بعد یکسری فرم انتخاب رشته به دانش آموز و خانواده اش میدن که بر اساس علایق و خواسته هاش اون فرم رو پر میکنه و بعد در محل حضوری انتخاب رشته در زمان تعیین شده حاضر میشه. در اونجا با دکتر نکوئی گفتگو انجام میشه و انتخاب رشته توسط ایشون انجام میگیره. سپس نوبت به تکمیل اطلاعات و فرم انتخاب رشته نهایی توسط مشاوران ارشد میرسه که در راستای نظریات خود دکتر نکوئی این فرایند انجام میشه.

طی سه مرحه بعد از تهیه فرم انتخاب رشته توسط مشاوران ارشد، این فرم به دست سر مشاوران و خود دکتر نکوئیی مجدد بررسی میشه و تایید نهایی انجام میگیره.

علیرضا افشار بهترین مشاور انتخاب رشته

علیرضا افشار مشاور

رزومه تحصیلی و کاری

علیرضا افشار از مشاوران به نام و مطرح در زمینه کنکوره که به دلیل برگزاری همایش‌های مختلف در زمینه مشاوره و انتخاب رشته، شهرت داره. او به صورت خصوصی و غیرخصوصی به مشاوره کنکور و انتخاب رشته در رشته‌های نظری و هنر، می‌پردازه.

فرایند مشاوره و انتخاب رشته

چگونگی انتخاب رشته توسط مجموعه آقای افشار، در طی چند مرحله انجام میشه. این مجموعه در ابتدا به تحلیل کارنامه فردی هر داوطلب به صورت جداگانه و سپس به انجام تست شخصیت شناسی متناسب با هر داوطلب می‌پردازه. تمامی این فرایند توسط خود استاد افشار انجام میشه. بعد از این مراحل، یک لیست اولیه انتخاب رشته برای هر داوطلب ارسال میشه و بعد طی یک مکالمه تلفنی به صورت غیرحضوری، استاد افشار، به معرفی رشته‌ها و شهرها و میزان قبولیشون می‌پردازه و بعد به هر داوطلب نحوه اولویت‌بندی انتخاب رشته رو یاد میده تا داوطلب بتونه بر اساس علایق و توانمندی‌هاش انتخاب رشته رو انجام بده.

داوطلب انتخاب رشته‌ش رو برای استاد ارسال میکنه و ایرادات انتخاب رشته مورد بررسی قرار می‌گیره و دوباره انتخاب رشته جدید بر اساس اولویت بندی مناسب، تهیه میشه. بعد از تهیه فرم نهایی و تایید، انتخاب رشته آزاد هم زیر نظر خود استاد انجام می‌گیره.

ساحل براتی

ساحل براتی مشاور

رزومه تحصیلی و کاری

ساحل براتی از مشاورین کنکوره که جدیدا بین بچه‌های کنکوری اسم و رسم پیدا کرده. ایشون از جوان‌ترین مشاورین انتخاب رشته‌ست که چند سالیه در این حوزه مشغول به فعالیت شده و به صورت آنلاین، مشاوره‌ی انتخاب رشته انجام میده. این مشاور همچنین ویدئوهای مختلفی در زمینه‌ی انتخاب رشته از خودش ارائه داده که که می‌تونید در پیج اینستاگرام این مشاور، ویدئوها رو دنبال کنید.

یکی دیگه از حوزه‌های کاری ساحل براتی، مشاوره و راهنمایی جهت مهاجرت و ادامه‌ی تحصیل در خارج از کشور، خصوصاٌ کشور ترکیه‌ست. البته اطلاعات کامل‌تری از رزومه‌ی و سابقه‌ی کاری ایشون در شبکه‌های مجازی و وبسایتش در دست نیست و ما بیشتر از این نمیتونیم ایشون رو معرفی کنیم.

بهترین مشاور انتخاب رشته

ویژگی‌های مشاور انتخاب رشته

اما یکی از کارهای مهم در شناخت لیست بهترین مشاورین انتخاب رشته، شناخت کلاهبردارهاست! بعضی از مشاورین انتخاب رشته متاسفانه با تبلیغات زرد و غیرواقعی، داوطلبین کنکور رو به پرداخت هزینه ترغیب می‌کنن اما در پایان، انتخاب رشته‌ی خیلی خوبی تحویلشون نمیدن. چند ویژگی خاص و مهم هست که یک مشاور متخصص کنکور رو از سایر مشاورها جدا می‌کنه، با دونستن این نکات، می‌تونی انتخاب معقول‌تری داشته باشی و گیر مشاورین کلاهبردار نیفتی.

 

ویژگی‌هایی مشاوره خوب:

  1. متخصص و باتجربه باشه.
  2. متعهد و مسئولیت‌پذیر باشه.
  3. اطلاعات به روز و کافی داشته باشه.
  4. از داده‌های آماری و مدل‌های مختلف برای ارزیابی انتخاب‌های موجود و شانس قبولی در هر رشته‌ای مطلع باشه.
  5. در نهایت مهم‌ترین مورد اینه که به علایق و توانایی‌هات توجه کنه و بر اساس اون‌ها اولویت‌بندی کنه.

 

همونطور که می‌بینی، لازمه که یک مشاور تمامی این موارد رو دارا باشه چون قراره آینده تو رو تعیین کنه. پس به این موارد دقت کن چون اگر متعهد یا مسئولیت پذیر نباشه و اخبار روز و قوانین مختلف رو ندونه، ممکنه تو رو به راه اشتباه ببره. 

مشاوره انتخاب رشته آنلاین یا حضوری

بهترین مشاور انتخاب رشته، مشاوری هست که تخصص و تجربه‌ی زیاد داشته باشه. صرفاً داشتن برند معروف و شناخته‌شده، دلیل کافی بر درستی کار اون مشاور نیست. حالا سوال اینه که مشاوره‌ی آنلاین بهتره یا حضوری؟

اولین نکته‌ای که در جواب این سوال باید بهش اشاره کنیم، اینه که باتوجه به اینکه زمان انتخاب رشته، زمان محدودیه و تعداد متقاضی‌ها خیلی زیاده، پس مشاورین انتخاب رشته یا باید به صورت آنلاین و با تعداد زیاد مشاوره بدن یا به صورت حضوری اما با تعداد کم و گرون. درنتیجه، اگر کسی گفت که به شما مشاوره‌ی انتخاب رشته‌ی حضوری میده و قیمتش زیاد نبود، ترجیحاً بهش شک کنید و خیلی مطمئن نباشید. 

علاوه بر این، مشاوره‌ی انتخاب رشته‌ی باکیفیت، به شناخت نسبی از دانش‌آموز، شرایط و علایقش نیاز داره. در مشاوره انتخاب رشته آنلاین، مشاور با دانش‌آموز در ارتباطه و امکان نظارت و پیگیری داره، در حالیکه در مشاوره‌ی حضوری، قبل از اینکه شناختی از داوطلب حاصل بشه، کل فرایند مشاوره در ۲ یا ۳ ساعت تموم میشه و بعد از اون، این پیگیری و دنبال کردن وجود نداره. 

پس توصیه‌ی ما به شما، استفاده از مشاوره‌ی آنلاین از یک مشاور باتجربه، متخصص، متعهد و شناخته‌شده‌ست. امیدواریم که بهترین نتیجه براتون رقم بخوره. 

سوالات متداول بهترین مشاور انتخاب رشته

توی این مقاله معروف‌ترین و پرمتقاضی‌ترین مشاورهای انتخاب رشته ایران معرفی شدن. سعی داشتیم به صورت کامل تحلیل کنیم و از نظرات مخاطبین هر مشاور برای معرفی عملکرد اون مشاور استفاده کنیم. 

بهترین مرکز انتخاب رشته، مرکزی هست که

  • تجربه‌ی بالایی توی این زمینه داشته باشه
  • قبولی‌های خوبی داشته باشه
  • رضایت ازش زیاد باشه
  • از همه مهم‌تر اینکه اهل تبلیغات زرد مثل «با هر رتبه‌ای پزشکی قبول شو» و اینجور جملات غیرواقعی نباشه.

انتخاب رشته نادرست می‌تونه تاثیر خیلی بدی در قبولی شما در دانشگاه داشته باشه و نتیجه‌ی زحماتتون رو به باد بده، بخاطر همین توصیه می‌کنیم انتخاب رشته رو تحت نظارت یک فرد متخصص انجام بدید. 

5/5 - (17 امتیاز)
اشتراک گذاری این مقاله:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 19 =

3 دیدگاه در “بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور

  1. مهدی گفت:

    بین دوستان کسی هست تجربه ی انتخاب رشته با مهندس جمالی رو داشته باشه؟ واقعا وقت میذارن برامون؟ چون تعریفشو زیاد شنیدم.

    1. کوثر گفت:

      آره من همین امسال باهاشون انتخاب رشته کردم، هم مشاورم و هم سرپرست مشاورا خیلی پیگیر بودن، همه چیو برای شفاف توضیح دادن و تونستم با آرامش و ذهن باز انتخاب رشته کنم

  2. احمد گفت:

    سلام
    ممنون از مطلب خوبتون
    من سال اول که کنکور دادم با تبلیغات دکتر شفیعی!!!!!!!!!! رفتم مشاوره انتخاب رشته ایشون
    خودش که اصلا فقط حرف زد و پول گرفت. کارو داد به مشاوراش که همه دانشجو و کم سن بودن
    تهش با نرم افزار کارشون فرقی نداشت. خلاصه اون سال که هیچ…..
    سال دوم یمی از دوستام استاد امیر حسین افشار و معرفی کرد.
    ایشون تعداد محدودی انتخاب رشته میکنه.
    چون صفر تا صد کار و خودش انجام میده
    واقعا روی آینده شغلی و مهاجرتی و انتخاب رشته مسلطه و خیلی خیلی دانش داره
    واقعا از کارش راضی بودم
    وقتی رفتم دانشگاه و رتبه هم رشته ای هامو پرسیدم فهمیدم که همه رتبه هاشون از من خیلی بهتر بوده و تازه فهمیدم چ کار کرد برای من.
    من پزشکی سراسری قزوین قبول شدم. با رتبه 6235 کنکور 1400

اسلایدرهای محبوب
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

کاربر عزیز لطفا پروکسی یا فی.لت.ر شک.ن خود را روشن کنید و روی لینک زیر بزنید.

اگر در عضویت کانال مشکل دارید به آیدی darsban1@ داخل تلگرام پیام بدید تا شما را عضو کنند.