فلسفه و منطق

لیست بهترین اساتید فلسفه و منطق

جدیدترین مطالب سایت

کانال تلگرام ما

لیست بهترین اساتید فلسفه و منطق

سلام همراه عزیز! به مقاله بهترین استاد فلسفه و منطق خوش اومدی. لیست اساتیدی که در این مقاله معرفی شدن رو در ادامه می‌بینی:

4,2
Rated 4,2 out of 5
4,2 از 5 (از 255 رای)
3,9
Rated 3,9 out of 5
3,9 از 5 (از 69 رای)
3,3
Rated 3,3 out of 5
3,3 از 5 (از 62 رای)
3,7
Rated 3,7 out of 5
3,7 از 5 (از 48 رای)
3,8
Rated 3,8 out of 5
3,8 از 5 (از 51 رای)
3,6
Rated 3,6 out of 5
3,6 از 5 (از 54 رای)
4,4
Rated 4,4 out of 5
4,4 از 5 (از 158 رای)
3,4
Rated 3,4 out of 5
3,4 از 5 (از 41 رای)
3,6
Rated 3,6 out of 5
3,6 از 5 (از 69 رای)

فلسفه و منطق انسانی

از اونجایی که رشته انسانی هستی، حتما میدونی که برخی از درس‌ها از جمله فلسفه و منطق، گاهی نیاز به تدریس یک استاد داره تا مباحث به خوبی جا بیفته و بتونی به راحتی از پس سوالات کنکور بربیای. پس ما امروز در اینجا قصد داریم لیستی از بهترین استادهای فلسفه و منطق که به صورت آنلاین تدریس میکنن رو در اختیارت بذاریم تا بتونی با توجه به نحوه تدریس و فعالیت‌هاشون، در صورتی که نیاز به کلاس کنکور داری، ازشون بهره ببری. پس در ادامه باهامون همراه شو.

بهترین کلاس آنلاین استاد دبیر اساتید دبیران فلسفه و منطق کنکور

استاد علی فروغی نیا

۱. استاد علی فروغی نیا

رزومه تحصیلی و کاری

استاد فروغی نیا که جزو بهترین استادهای فلسفه و منطق هست، دانش آموخته رشته حقوق و فارغ‌التحصیل حقوق تجارت بین الملل از دانشگاه تهرانه. اما در حوزه کاری سابقه بسیار گسترده‌ای در این زمینه‌ها داره: تدریس در دانشگاه، کارشناسی صدا و سیما ، مبتکر متد تدریس تلفیقی دین و زندگی تحلیل و کلیدواژه، تدریس در برترین مدارس تهران مثل پرستو، فرهنگ، شوق پرواز، تدریس در برخی از برترین مدارس کرج.

نحوه تدریس

سابقه بیشتر از ده سال تدریس استاد به کنکوری‌ها و دانش‌آموزان این امکان رو میده که بیشتر از اون چه که لازم به حفظ دروس باشه، مفهومشون رو درک کنن. استفاده از تابلوهای نوری در حین تدریس و نوشتن مطالب درسی بر روی تابلو، باعث میشه که ذهنت همزمان با تدریس، تمام وقت همراه با کلاس باشه. در تدریس از رنگ‌های مختلف و جدول‌بندی استفاده میکنه که در روند خسته‌کننده تدریس، تنوع و جذابیت ایجاد میشه. ابتدای هر جلسه با مرور مباحث قبلی آغاز میشه و در توضیحات مباحث از مثال‌های زیاد استفاده میکنه؛ تاجایی که تعامل با مخاطب در طول کلاس به صورت حل سوال یا پاسخ به سوالات بچه‌ها هم وجود داره. برای برخی از مباحث از راه‌های ساده‌ای که پیشنهاد میکنه، میشه در سریع‌ترین حالت ممکن به جواب برسی.

لحن استاد صمیمی و دوستانه‌ست و با صدای رسایی که داره باعث میشه مفاهیم به خوبی به مخاطب منتقل بشه. تدریس استاد از روی جزوه‌ایه که خودش طراحی کرده و در کلاس نمونه سوالات و تست‌های تالیفی و سراسری هم کار میکنه. البته سطح سوالات یه جاهایی ساده میشه و تعدادی از نکات شبیه به همه. و حتی میشه گفت سطح سوالات تالیفی در سطح کنکور نیست. در قسمت مطالب حفظی، استاد واژه به واژه جلو میره و هر کلمه رو به خوبی توضیح میده. در نتیجه روش خوندن صحیح مطالب حفظی درس منطق و فلسفه رو به خوبی آموزش میده.

این استاد و شیوه تدریسش برای کنکوری‌هایی که در این دو درس ضعیف یا متوسط هستن یا هیچ زمینه‌ای از این دو درس ندارن، بسیار مناسبه. اما پیشنهاد میشه افراد با سطح متوسط رو به بالا و یا قوی، به منابع دیگه‌ای مراجعه کنن.

تألیفات

استاد در زمینه دین و زندگی، جزوه‌ای به نام هفت خان زندگی و دین رو طراحی کرده.

نمونه تدریس استاد علی فروغی نیا 

استاد اصغر حجازیان

۲. استاد اصغر حجازیان

رزومه تحصیلی و کاری

استاد حجازیان از مدرسین محبوب کلاس آنلاین فلسفه و منطق در درسلایو هست که با سی سال تجربه آموزش حرفه‌ای، مدت زمان زیادی دبیر فلسفه و منطق در مدارس نمونه دولتی مثل شاهد و فرهنگ و مدارس معتبر تهران و استاد پروازی مراکز آموزشی مختلفی در شهرهای اصفهان، کیش، کرمان، عسلویه و غیره بوده. مجری و کارشناس آموزش در شبکه چهار و آموزش سیما، مدرسه تلویزیون ایران و مدیر گروه علوم انسانی نشر مبتکران، از جمله فعالیت‌های ایشونه.

نحوه تدریس

از اونجایی که سابقه تدریس استاد بسیار زیاده و تجربه ارتباط با دانش آموز رو به خوبی داره، میشه گفت جزو دسته‌ی بهترین استاد فلسفه و منطق به حساب میاد. ایشون کل کلاس فقط به مباحث سنگین درسی نمی‌پردازه. در بین کلاس صحبت‌هایی برای رفع خستگی و کسلی در کلاس میگه که اتفاقا این صحبت‌ها در راستای مطالب درسیه؛ همچنین به نظر میرسه استاد از تجربه‌های خودش به بهترین نحو در مباحث استفاده میکنه. تمامی مطالبی که تدریس میشه از روی جزوه خود استاده.

روش تدریس استاد به این صورته که ابتدا یک مطلب رو درس میده تا جایی که به خوبی مطلب رو متوجه بشی. بعد از روی کتاب و جزوه خودش، نحوه خوانش صحیح درس‌ها رو یاد میده. خوندن مطالب سنگین فلسفه و منطق مخصوصا مباحث حفظی دشواره اما استاد با شرح تک‌تک کلمات و ایجاد رابطه علی و معلولی بینشون، این یادگیری و حفظ کردن رو ساده میکنه. بخش خوب تدریس استاد، تعامل با بچه‌هاست. ازشون سوال می‌پرسه و حتی به سوالاتشون پاسخ میده. پشتیبانی کلاس‌ها بی‌نهایت خوبه و جو صمیمی و دوستانه‌ای در فضای تدریس و کلاس وجود داره. این کلاس برای همه کنکوری‌ها از ضعیف گرفته تا متوسط و قوی مناسبه چون مطالب با انسجام کامل، از پایه‌ست و کاملا مفهومی تدریس میشه.

تألیفات

استاد حجازیان دبیر بخش علوم انسانی نشر مبتکرانه. در نتیجه خیلی از کتاب‌ها با بررسی ایشون به چاپ میرسه. از جمله کتاب‌هایی که تالیف ایشونه به این شرحه:

  • آموزش و آزمون منطق و فلسفه مبتکران
  • فلسفه یازدهم مبتکران
  • منطق و فلسفه کنکور پلاس مبتکران
  • منطق و فلسفه آبی قلمچی

نمونه تدریس استاد اصغر حجازیان 

استاد محسن بهادر

۳. استاد محسن بهادر

رزومه تحصیلی و کاری

استاد بهادر، مدرس فلسفه و منطق کنکور در موسسه تاملند هست. ایشون در آموزشگاه‌ها و مدارس زیادی نظیر فرهنگ، مهرآیین، فائزون، ملاصدرا، ماهور، نوآور، راه اندیشه و غیره، تدریس میکنه و در این زمینه سابقه خوبی داره.

نحوه تدریس

استاد بهادر در طول کلاس، از پاورپوینت‌هایی که خودش تهیه کرده، برای تدریس استفاده میکنه. متن پاورپوینت‌ها رنگی و نکته‌ایه و در طول تدریس، استاد خودش نکات تازه‌ای بهشون اضافه میکنه. توضیحات پاورها، بیشتر حالت کتابی داره اما با تدریس‌های استاد از حالت خشکی درمیاد. در راستای تدریس، از مثال‌های زیاد در حالت تست و نمونه سوال و جدول استفاده میکنه که خیلی کمک کننده‌ست.

ایشون که در گروه بهترین استاد فلسفه و منطق جا می‌گیره، در طول کلاس گاهی با دانش آموزها ارتباط برقرار میکنه و ازشون سوال می‌پرسه یا حتی به پرسش‌هاشون پاسخ میده. همچنین هم کلاس فلسفه و هم منطق رو به صورت آنلاین و جلسه به جلسه پیش می‌بره. راه‌های ارتباطی زیادی با استاد وجود داره که میتونی از اون طریق، سوالاتت رو ازشون بپرسی. ضمن اینکه هر چهار روز یک بار هم یک سری تست به بچه‌ها میده و پاسخ‌هاش رو چهار روز بعد ارائه می‌‌کنه.

در حالت کلی کلاس استاد بهادر بیشتر فضای خشک درسی داره و ممکنه تدریس از روی جزوه تا حدودی کسل کننده باشه. این کلاس بیشتر برای دانش‌آموزهای متوسط و قوی مناسبه چون مباحث و لحنی که توضیح میده تا حدودی سنگینه و نیاز هست که حتما از قبل تا حدودی مطالب رو فهمیده باشی.

تألیفات

کتاب 5 (انسانی) انتشارات اندیشه فائق

کتاب 10 استاد انتشارات ایران سنجش

بقچه فلسفه منطق انتشارات صفر کلوین (در دست تالیف)

جامع فلسفه و منطق انتشارات خیلی سبز (در دست چاپ)

نمونه تدریس استاد محسن بهادر 

مطلب پیشنهادی: روش مطالعه صحیح فلسفه برای امتحان نهایی

استاد جواد سه دهی

۴. استاد جواد سه دهی

رزومه تحصیلی و کاری

استاد سه دهی با مدرک ارشد الهیات دانشگاه تهران، لیسانس حقوق دانشگاه تهران و دکتری فلسفه اسلامی تهران، دارای 8 سال سابقه تدریس فلسفه و منطق کنکور در مدارس تهران نظیر فرهنگ، علوی، نیکان، احسان و غیره‌ و از مدرسین کلاس آنلاین فلسفه و منطق در موسسه‌ی آی کلاسه. ایشون، معلم بالاترین درصد در درس فلسفه و منطق با درصد 94 در دو سال 97 و 98 و درصدهای بالای 80 محسوب میشه. همچنین معلم رتبه یک کنکور سال‌های 93 و 96 و چندین رتبه تک رقمی و دو رقمی هم هست.

نحوه تدریس

تدریس‌های استاد طرفدارای زیادی داره چرا که سابقه تالیف و تدریس زیادی داره و برای برخی، این سابقه با ارزشه. اما با این وجود یکسری از ویژگی‌های کلاس‌هاش هست که ممکنه برای تعدادی از دانش‌آموزها و کنکوری‌ها، ایده‌آل نباشه. استاد سه دهی که در گروه بهترین استاد فلسفه و منطق جا می‌گیره، با تدریس از روی جزوه خودش، به خوبی یاد میده که چطور باید مطالب رو کلیدی مطالعه کرد و واژه به واژه پیش رفت. جزئیات کلمات و جملات رو توضیح میده و در طول تدریسش، از مثال و تحلیل زیاد استفاده میکنه. همچنین تمرین‌های کتاب رو هم حل میکنه و از نمونه تست تالیفی و سراسری برای ارزیابی و آموزش در سر کلاس بهره می‌گیره. البته باید بگیم که توضیحات مباحث حفظی تا حدودی کلاس رو خسته کننده می‌کنه اما با این وجود در مباحث فهمیدنی منطق، عملکردش بسیار خوبه.

در راستای نکات درس منطق، با کمک مثال و تمرین و سوال و جدول‌های زیادی که ترسیم می‌کنه، به دانش‌آموزان نظم ذهنی میده و به فهم مطالب کمک بسیار میکنه. کلاس‌های استاد سه دهی برای دانش‌آموزان متوسط به بالا مناسبه چون گاهی از کلمات و اصطلاحات دشوار برای تدریس استفاده میکنه که نیاز به حداقل خوانش یک دور کتاب درسی داره.

تألیفات

تالیف کتاب فلسفه دوازدهم انتشارات خیلی سبز

تالیف کتاب جامع پایه فلسفه و منطق انتشارات خیلی سبز 

نمونه تدریس استاد جواد سه دهی

۵. استاد مجتبی علی اکبر

رزومه تحصیلی و کاری

استاد علی اکبر متولد سال 1352 با لیسانس فلسفه، 23 سال سابقه تدریس در مراکز سمپاد، ابن سینا، پرستو، کاشان، اصفهان، کیش، شیراز و غیره رو داره. همچنین طراح قبلی تست‌های قلمچی و گزینه دو بوده و در برنامه تلویزیونی شبکه امید هم فعالیت میکنه.

نحوه تدریس

کلاس‌های استاد علی‌اکبر در مجموعه آنلاین آکادمی برگزار میشه. ایشون جزو گروه بهترین استاد فلسفه و منطق هست. برای مجموعه کلاس‌های فلسفه منطق، جزوه‌هاش مورد استفاده قرار می‌گیره و در طول کلاس حل تست هم انجام میشه. در قسمت متن خوانی، استاد خیلی خوب روش‌های صحیح خوانش واژه‌های مهم رو توضیح و روابط علی و معلولی جملات رو شرح میده. درواقع توضیحات استاد همراه با مثال و نکاته که مخاطب به خوبی مباحث رو درک کنه. علاوه بر تدریس، حل تمرین‌های کتاب، نمونه مثال از خارج کتاب و حل تست هم در برنامه‌های کلاس‌هاش هست. ارتباط استاد با بچه‌ها در طول تدریس عالیه و اگر ایرادی داشته باشن، به سوال‌هاشون پاسخ میده.

در توضیح درس منطق، تلاش بر اینه که مفاهیم رو به خوبی آموزش بده. موقع تدریس مفاهیم، گام به گام مطالب رو بر روی تابلوی نوری می‌نویسه و توضیح میده تا به فهم بیشتر کمک کنه. توضیحات از یک مبحث بارها مرور میشه تا جایی که دیگه کسی مشکلی نداشته باشه.

 جزوه استاد از خودشه و حتی سعی کرده که خیلی کامل‌تر و منسجم‌تر از کتاب پیش بره. درس به درس جلو میره. اول درس‌های منطقه و بعد فلسفه. به ترتیب هر درس در ابتدا خلاصه کل درس، بعد شرح متن و بعد هم تست‌های اون درسه و سپس درس بعدی شروع میشه. سوالات تستی تالیفی، سنجش و سراسری هستن و همه مدل سوالی رو شامل میشن. همچنین استاد برای امتحانات تشریحی دوازدهم هم جلسات آمادگی در امتحان داره که مباحث رو به صورت تشریحی برای امتحان نهایی شرح میده.

این کلاس برای تمامی دانش آموزان از ضعیف گرفته تا متوسط و قوی، مناسبه چون مطالب منسجمه و تا زمانی که همه یک مبحث رو یاد نگیرن، مبحث بعدی شروع نمیشه.

تألیفات

استاد علی اکبر مولف کتاب‌های مبتکرانه. همچنین پکیج آموزش گروه سگال برای درس منطق دهم انسانی هم از ایشون موجوده.

نمونه تدریس استاد مجتبی علی اکبر 

حمید سودیان تهرانی

۶. استاد حمید سودیان طهرانی

رزومه تحصیلی و کاری

استاد سودیان مدرس فلسفه و منطق، دانش آموخته کارشناسی مهندسی برق و ریاضی محض دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد فلسفه از دانشگاه تهرانه. همچنین در دانشگاه تهران، کاندید دکترای فلسفه و مدیر گروه و طراح فلسفه و منطق بخش کنکور گزینه دو و آزمون‌های ماز هم بوده. از جمله فعالیت‌های ایشون در حوزه تدریس میشه به تدریس در مدارس برتر تهران مثل انرژی اتمی، صلحا و غیره اشاره کرد.

نحوه تدریس

کلاس‌های استاد سودیان تماما به تدریس فوق‌العاده اختصاص داره. ایشون با تجربه بالایی که در تالیف کتاب‌های کمک آموزشی و تدریس داشته، در طول تدریس درس فلسفه و منطق، عملکرد خوبی داره. برای مباحث حفظی، از روی مطالب کتاب به خوبی نحوه مطالعه دقیق مباحث حفظی رو آموزش میده و همچنین نکات مهم رو به خوبی شرح داده و روابط علی و معلولی موجود در متن رو مشخص میکنه و در طول تدریس تمرین‌های کتاب درسی رو هم حل میکنه. این استاد برای تمام سطح‌ها از ضعیف گرفته تا متوسط و قوی، کاملا مناسبه. چرا که مباحث رو از پایه و به صورت پیوسته آموزش میده.

تألیفات

مولف کتاب تست فلسفه جامع

تالیف کتاب فلسفه تست دوازدهم و کتاب فصل‌آزمون فلسفه و منطق خیلی سبز

مولف پاسخنامه‌های تشریحی فلسفه و منطق کنکور کاگو و مهر و ماه

نمونه تدریس استاد حمید سودیان طهرانی 

استاد محمدرضا مدنی

۷. استاد محمد رضا مدنی

رزومه تحصیلی و کاری

یکی دیگه از اساتید در لیست بهترین استاد فلسفه و منطق، استاد مدنی با سابقه درخشانی در تدریس دروس تخصصی انسانی مخصوصا در درس‌های فلسفه و منطق در آموزشگاه‌هایی نظیر بعثت، سیوان، راه اندیشه، کلاسی برتر، تدبیر ماندگار و غیره‌ست. همچنین در مدارسی مثل انرژی هسته‌ای، دنیای علوم (مدرسان تهران) معرفت، دیبا و فرهیختگان هم تدریس می‌کنه.

نحوه تدریس

از ویژگی‌های مثبت استاد مدنی، انرژی خوب و نشاطیه که سر کلاس‌هاش داره و باعث میشه ارتباط خوبی با دانش‌آموزهاش بگیره. مباحثی که تدریس میکنه رو تا حدی که دانش‌آموز یاد بگیره توضیح میده و مرور میکنه. کل کلاس رو به تدریس نمی‌گذرونه و زمان‌هایی در بین درس هست که برای رفع خستگی با بچه‌ها تعامل میکنه و این یه ویژگی مثبته که اجازه نمیده کلاس خشک بگذره. البته در طول کلاس سوال و جوابی بین استاد و بچه‌ها رد و بدل نمیشه و پاسخ به سوالات محدودی، در انتهای کلاس انجام میشه. در حین تدریس نمونه تست حل میکنه و از مثال‌های فراوون برای تدریس استفاده میکنه. همچنین منبع تدریس، جزوه خود استاده. این کلاس برای دانش آموزهای سطح متوسط به بالا مناسبه چون یکم مطالب سنگین گفته میشه و لازمه که از قبل یه مقدار اطلاعات کسب کرده باشی.

نمونه تدریس استاد محمدرضا مدنی

استاد علی دیری

۸. استاد علی دیری

رزومه تحصیلی و کاری

استاد دیری که جزو بهترین استادهای فلسفه و منطقه، کارشناس ارشد فلسفه از دانشگاه علامه طباطبایی، با 16 سال سابقه تدریس دروس تخصصی انسانیه. تدریس در آموزشگاه‌های برتر تهران از جمله فعالیت‌هاشه. ضمن اینکه مدرس رتبه‌های برتر کنکور و مدرس درس فلسفه و منطق در فیلم‌های آموزشی پروازه.

نحوه تدریس

استاد دیری با جزوه‌ای که خودش تالیف کرده، مباحث درسی فلسفه و منطق رو تدریس میکنه. جزوه بر اساس دانش‌های استاد و فراتر از سطح کتابه و مطابق با کتاب درسی جلو نمیره. خوبی این استاد در اینه که سابقه تدریس زیادی در این دروس و تبحر خاصی در تدریس درس فلسفه و منطق داره. جو کلاس استاد دیری خشک نیست و غالب بچه‌ها باهاش ارتباط خوبی می‌گیرن. نکته مهم اینجاست که کل زمان کلاس به درس اختصاص داره و کمتر پیش میاد که مطلبی خارج از درس گفته بشه.

تألیفات

پکیج جمع‌بندی طلایی فلسفه و منطق گروه پرواز

نمونه تدریس استاد علی دیری

استاد حسام الدین جلالی تهرانی

۹. استاد حسام الدین جلالی تهرانی

رزومه تحصیلی و کاری

استاد جلالی با مدرک کارشناسی ارشد فلسفه دین از دانشگاه تهران، مدرس و جزو لیست بهترین استاد فلسفه و منطق کنکور محسوب میشه. سابقه تدریس این استاد به مدارس مختلف، آموزشگاه‌های معتبر کنکور و کلاس های آنلاین فلسفه و منطق برمیگرده. استاد مولف مقاله‌های پژوهشی مختلف، طراح آزمون‌های آزمایشی و مدرس کلاس آمادگی کنکور ارشد فلسفه‌ست. در حال حاضر دوره‌های درسی ایشون در سایت خودش به نام حسام جلالی موجوده.

نحوه تدریس

کلاس‌های درس استاد در سه پکیج مختلف بر مبنای آموزش صفر تا صده. نسبت به انتخاب هر یک از این پکیج‌ها، کلاس، جزوه، آزمون، بانک تست، کتابنامه و خلاصه داره. زمان کلاس‌های درس استاد طولانیه و در واقع میتونیم بگیم بسیار کافیه. یعنی استاد به طور کامل برای تدریس از صفر تا صد زمان میذاره و اصلا در درس دادن عجله نمیکنه. استاد روی مباحث تسلط خوبی داره و دوره ایشون منبع بسیار خوبی برای یادگیری کنکوره. تنها مشکل کلاس اینه که لحن استاد مقداری آرومه و ممکنه به مرور در کلاس خسته‌کننده بشه. استاد جدیه و کلاس تا حدودی خشکه.

تدریس استاد در درس فلسفه، به این شکله که خط‌به‌خط درس‌های کتاب درسی رو توضیح میده و جلو میره. استاد بر روی هر کلمه تاکید میکنه و مفاهیم رو توضیح میده. در تدریس منطق هم مطالب رو از پایه تدریس میکنه. کلاس درس استاد برای دانش‌آموزان ضعیف تا قوی مناسبه چرا که پکیج کامل کنکوریه که برای همه سطوح کاربرد داره.

تألیفات

میکروطبقه بندی گاج

خط ویژه گاج

بانک تست فلسفه و منطق مهر و ماه

لقمه طلایی فلسفه و منطق مهر و ماه

استراتژی فلسفه و منطق کنکور (به زودی)

نمونه تدریس استاد حسام الدین جلالی تهرانی

4.3/5 - (35 امتیاز)
اشتراک گذاری این مقاله:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 1 =

2 دیدگاه در “لیست بهترین اساتید فلسفه و منطق

  1. کالن گفت:

    باید بگم بهترین استاد فلسفه منطق استاد مدنیه به قدری روان و ساده توضیح میده مطلب رو که بعد کلاس فقط باید تست کار کنی کلاساش واقعا پر از انرژیه و تاآخرین قطره ی انرژیشون برای بچه ها تلاش میکنن و واقعا کم نمیزارن کلاس های اول سالش ۲ جلسه رایگانه و واقعا جلسه اول هرجور هست تا تهش همونجوره صفر بیای هشتاد نود درصد میری اگ خودت بخونی استاد کم نمیزاره ولی فلسفه منطق ب خودته ک چقد براش تلاش کنی و تست بزنی استاد ۵۰٪ کاره

    1. ارتا گفت:

      آموزشگاه فرزانه بیست
      چون هم اقساط بلند مدت داره هم اساتید مطرح داره هم کادر آموزشی قویم داره یه طرح ۱۱۰ ام داره که تو سه تا قسط ۱۱۰تومنی میتونی یه کلاسو تا آخر سال ثبت نام کنی

اسلایدرهای محبوب
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

کاربر عزیز لطفا پروکسی یا فی.لت.ر شک.ن خود را روشن کنید و روی لینک زیر بزنید.

اگر در عضویت کانال مشکل دارید به آیدی darsban1@ داخل تلگرام پیام بدید تا شما را عضو کنند.