اقتصاد

بهترین استاد اقتصاد کنکور

جدیدترین مطالب سایت

کانال تلگرام ما

بهترین استاد اقتصاد کنکور

سلام رفیق کنکوری! به مقاله بهترین استاد اقتصاد کنکور خوش اومدی. توی این مقاله قراره بهترین استادهایی که در زمینه اقتصاد تدریس می‌کنن رو بهت معرفی کنیم. اگه نیاز به یه استاد خوب برای یادگیری دقیق این درس داری، ما بهترین‌ها رو برات در نظر داریم.

ممکنه از اون دسته دانش آموزایی باشی که حس می‌کنن نیازی به دبیر برای درس‌های تخصصی، مخصوصا اقتصاد ندارن. شاید هم سطح قوی و مناسبی دارن و نیازی به کلاس درس دوباره خارج از مدرسه و برای کنکور، ندارن. هر چند ممکنه هم از اون دسته‌ای باشی که بدون دبیر و کلاس نتونی درس بخونی یا اینکه سطح متوسطی داری و دوست داری درک عمیق‌تری از اقتصاد داشته باشی.

باید بهت بگیم که توی این مقاله قراره برای هر چند نوع گروهی که هستی معرفی داشته باشیم. چه برای دانش آموزای ضعیفی که اول راه هستن و نیاز به مطالعه اقتصاد از پایه دارن. چه برای اون دسته‌ای که سطح متوسطی دارن و می‌خوان خودشون رو بالا بکشن. و حتی برای سطح قوی که نیاز به جمع بندی و مرور دارن. پس مطالعه این مقاله رو تا آخر بهت پیشنهاد می‌کنیم. باهامون همراه شو.

4,3
Rated 4,3 out of 5
4,3 از 5 (از 104 رای)
4,0
Rated 4,0 out of 5
4,0 از 5 (از 40 رای)
4,6
Rated 4,6 out of 5
4,6 از 5 (از 107 رای)
2,8
Rated 2,8 out of 5
2,8 از 5 (از 20 رای)
4,3
Rated 4,3 out of 5
4,3 از 5 (از 60 رای)
2,9
Rated 2,9 out of 5
2,9 از 5 (از 15 رای)
2,7
Rated 2,7 out of 5
2,7 از 5 (از 29 رای)

بهترین کلاس آنلاین استاد دبیر اساتید دبیران اقتصاد کنکور

استاد پویا بهشتی

۱. استاد پویا بهشتی 

رزومه تحصیلی و کاری

استاد بهشتی، با 23 سال سابقه تحصیل و با مدرک فوق لیسانس وانشناسی بالینی از تهران، به صورت حرفه‌ای در این زمینه فعالیت میکنه. او مدرس اقتصاد و روانشناسی کنکوره و در دوره‌های آموزشی حرف آخر و کلاسینو حضور داره. سابقه درخشانش در زمینه تدریس، نتیجه‌ای جز رتبه‌های تک رقمی، دو یا سه رقمی نداشته.

ایشون همچنین سابقه 24 ساله در آموزش، طراحی سوالات آزمون‌های سنجش، تدریس به رتبه‌هاس برتر کنکور و تدريس در ٢٧ شهر از جمله اصفهان، شيراز، تبریز، رشت، همدان، اهواز، لاهيجان، قزوين، كرج، كيش، زنجان، اراك و قم رو داره.

سابقه تدريس ایشون به بيش از ١٠٠ مدرسه برتر در ایران و آموزشگاه‌های برتر، علم و صنعت آريا در اهواز، پارسايی در اصفهان، سرای دانشمندان در همدان، علامه لاهوری و علامه حلی در رشت، سنجش فرهمندان در تبريز و نسل قلم در شيراز میرسه.

نحوه تدریس

استاد برای آموزش سر کلاس، از انرژی خوبی برخورداره. برای بیان نکات حفظی و توضیحش سر کلاس، قدم‌به‌قدم پیش میره. تدریس استاد از روی پاور پوینت از قبل تهیه شده و با کمک تابلو نوریه. کیفیت مطالب آموزشی خوبه و جزوه‌های آماده شده، به شکل نمودار و جدول هست. حضور نمودار و روابط علت و معلولی از متن درس، به یادگیری هر چه بهتر مطالب کمک میکنه. رنگ و فونت مطالب روی تابلو جذابه و چشم رو خسته نمیکنه.

این استاد برای یادگیری بهتر تا حدودی از دنیای پیرامون خارج از کتاب درسی هم مثال میزنه. همچنین بین درس از مخاطب خودش، سوال می‌پرسه و بعد پاسخ میده اما متاسفانه در این پکیج آموزشی، تعامل بین استاد و دانش آموز وجود نداره و این ممکنه خسته‌ت کنه. استاد در جهت پیشبرد مطالب درسی اصلا عجله نمیکنه و سعی میکنه تا زمانی که یه مبحث به طور کامل جا نیفتاده، سراغ بخش بعدی نره و چندین بار یک مطلب رو مرور میکنه.

روند تدریس استاد در مباحث مسئله‌ای و فرمول‌دار هم به همین شکله. استاد قدم‌به‌قدم مباحث داخل یک مسئله رو بیرون می‌کشه و به تحلیل هر کدوم می‌پردازه تا زمانی که به تو، مسیر حل مسئله رو یاد بده. برای تست‌زنی هم، ابتدا مباحث رو از داخل مسئله بیرون میاره، بررسیشون میکنه و بعد از طریق حذف گزینه و آموزش روش‌های مناسب، راه رسیدن به جواب رو بیان میکنه.

این استاد برای دانش آموزهای سطح ضعیف که برای شروع نیاز به دبیر اقتصاد مناسب دارن و همچنین دانش‌آموزهای سطح متوسط که نیاز به فهم عمیق‌تر مباحث دارن، مناسبه ولی برای دانش‌آموزهای سطح قوی، پیشنهاد نمیشه چون ممکنه مطالب رو تکراری بدونن و خستشون کنه.

 

حضور در مجموعه آموزشی حرف آخر

آموزش‌های استاد بهشتی در گروه آموزشی حرف آخر، در یک پک آموزشی شامل سه عدد دی وی دی ارائه میشه. در بسته‌های آموزشی حرف آخر، معمولا از تصاویر و انیمیشن‌ها برای یادگیری بهتر، حل نمونه سوالات کنکور، ارائه جزوه و استفاده از نقشه راه و نمودار برای آموزش بهتر و دقیق‌تر، استفاده میشه.

 

حضور در مجموعه آموزشی کلاسینو

از اونجایی که فعالیت‌های استاد فقط به مجموعه حرف آخر منتهی نمیشه، میتونی به صورت آنلاین در کلاس‌های ایشون در مجموعه کلاسینو هم شرکت کنی. باید بگیم کلاس‌های مجموعه کلاسینو، نسبت به حرف آخر یک مزیت داره و اون تعامل با مخاطبه. در مجموعه حرف آخر، چون کلاس‌ها آفلاینه و در پک آموزشی به صورت دی‌وی‌دی تهیه میشه، امکان تعامل استاد با دانش‌آموز نیست. اما این مشکل در کلاسینو حل شده.

در این مجموعه میتونی به صورت آنلاین در کلاس‌ها شرکت کنی و هر جایی که سوال داشتی، از استاد بپرسی. تعامل استاد با دانش‌آموزها بیشتره و همین عامل به درک بهتر مباحث و کم شدن خشکی کلاس کمک میکنه.

تألیفات

استاد بهشتی که در گروه بهترین استاد اقتصاد کنکور جا می‌گیره، در زمینه کتاب، 9 تالیف داشته که از اون‌ها میشه به کتاب‌های کمک آموزشی در انتشارات ايران سنجش، مبتكران، رزمندگان، بيست، شبقره و انتشارات صفر كلوين اشاره کنیم.

نمونه تدریس استاد پویا بهشتی

مطلب پیشنهادی: معرفی رشته اقتصاد

استاد چینی ساز بهترین استاد اقتصاد کنکور

۲. استاد میترا چینی ساز

رزومه تحصیلی و کاری

استاد چینی ساز، کارشناس ارشد مدیریت مالی  وعضو هیئت علمی موسسه گزینه دو هست. ایشون پاسخگوی کنکور (امسال و چند سال اخیر)، مدرس مدارس فرزانگان یک، فرهنگ مکتبی، نمونه دولتی سلمان فارسی، هیئت امنایی فیض کاشانی، سمیه، سما 2، مدارس شاهد صابرین، روشنگر، هفت تیر، زینبیه، مجموعه علوی، غرب و شرق تهران، سیره فاطمی، ادیب فرزانه، نشان مهر، تزکیه، تلاش، علامه جعفری، فجرصادق، رضوی، شایستگان، الهام، هفده شهریور، ولیعصر عج، حضرت زینب (س)، سارا، آمین، الهام، بشرا، سمیه و بینات بوده.

همچنین مدرس مجموعه‌های آنلاین درسلایو، بنیان دانش، فراست کرج، مدرس پروازی و برگزارکننده همایش‌های کشوری آنلاین هم هست.

نحوه تدریس

کلاس‌های استاد به عنوان بهترین استاد اقتصاد در مجموعه درسلایو و در فضای ادوب کانکت به صورت آنلاین برگزار میشه. یکی از مزایای مجموعه درسلایو، امکان تعامل هر لحظه استاد با دانشجو هست و این تعامل در یادگیری بسیار موثره. این مجموعه، پک رایگان یک ماهه آموزش اقتصاد داره که بسیار با ارزش و کارآمده.

فضای کلاس‌های استاد چینی ساز بسیار صمیمانه و راحته. دانش آموزها باهم دیگه تعامل دارن و این حس دریافت و یادگیری درس رو افزایش میده چون رقابتی بین بچه‌ها وجود نداره. لحن استاد شاد و پر انرژیه و درس دادن ایشون به شکلیه که ذهن خسته نمیشه. بین قسمت‌های مختلف درس، استراحت و زمان آزاد وجود داره. همچنین استاد در بین هر بخش از مباحثی که تدریس میکنه، با بچه‌ها تعامل داره و اگر مشکلی وجود داشته باشه، اون رو رفع میکنه.

این کلاس برای هر سطحی میتونه مناسب باشه چون مطالب برای ضعیف‌ها و متوسط‌ها، از پایه گفته میشه و نکات کنکوری و تست‌زنی ویژه‌ای همراه با مطالب مهم برای درک بهتر مخصوص قوی‌ها ارائه میشه. کیفیت آموزشی کلاس‌ها بالاست و استاد برای درک بیشتر مفاهیم، از خارج از کتاب مثال میزنه. تک‌تک واژه‌ها و نکات مهم کتاب رو توضیح میده و تدریس استاد از روی جزوه‌ست.

نکته مهم در تدریس، استفاده از روابط علت و معلولی بین مطالب مختلفه که باعث فهم بیشتر درس و ثبت در ذهن میشه. همچنین استفاده مکرر از نمودار برای تدریس و همچنین رنگ‌های جذاب بر روی تابلو، باعث میشه که چشم خسته نشه و کلاس هم خسته کننده نباشه. بیان مطالب استاد در کلاس عالیه و تا زمانی که از یادگیری عمیق بچه‌ها در یک موضوع مطمئن نشه، سراغ مبحث بعدی نمیره.

در قسمت حل مسئله به ویژه تست‌ها، تک‌تک نکات مهم رو از مسئله خارج میکنه و یاد میده که چطور میشه با کنار هم قرار دادنشون، به نتیجه صحیح برسی. با آموزش قدم‌به‌قدم نکات سوالات و مسائل، به راحتی میتونی یاد بگیری که چطور در حل سوالات کنکور، موفق باشی.

تألیفات

استاد چینی ساز مولف کتاب‌های کمک آموزشی از جمله میکرو طبقه بندی، خط ویژه، دور دنیا اقتصاد گاج، بانک تست سطر به سطر و لقمه مهروماه، گلبرگ، گل واژه و کاربرگ مبتکران هستن. همچنین تالیف گروهی اقتصاد برای انتشارات راه اندیشه، بیست، خیلی سبز  و آزمون‌های اقتصاد گزینه دو (همکاری تا سال ۹۸ برای طراحی آزمون‌های گاج و مبتکران) هم از سایر تالیفات ایشونه.

نمونه تدریس استاد چینی ساز

استاد حسین خاکساری

۳. استاد حسین خاکساری

رزومه تحصیلی و کاری

استاد خاکساری با مدرک کارشناسی ارشد و دکتری حقوق جزا و جرم شناسی از دانشگاه شهید بهشتی، مشاور حقوقی و نماینده در دعاوی و محاکم قضایی در دانشگاه شهید بهشتیه. ایشون همچنین به صورت مشاور انتخاب رشته کنکور سراسری مقطع کارشناسی و طراح آزمون‌های اقتصاد و روانشناسی هم فعالیت میکنه.

از تدریس‌های این استاد میشه به دبیری درس اقتصاد و روانشناسی با سابقه تدریس در مدارس و آموزشگاه‌های برتر کنکور مثل فرهنگ، فرهنگ نوین (پسران)، فرهنگ رضوان (دختران)، شهید رجایی (پسران)، نیکان، فرهیختگان (دختران)، موسسه ادیب و …اشاره کرد.

نحوه تدریس

دکتر خاکساری که در رسته‌ی بهترین استاد اقتصاد کنکور قرار می‌گیره، به صورت آنلاین در مجموعه تام لند مشغول به تدریسه. نحوه تدریس استاد به شکل جزوه‌های از پیش آماده هست. اما مزیت جزوه‌هایی که استاد از روی اون‌ها تدریس میکنه نسبت به بقیه کلاس‌ها، اینه که تمام مباحث کتاب به صورت نموداری و علت و معلولی، به همدیگه مربوط میشن و هیچ مطلبی نیست که خارج از جدول و نمودار شرح داده بشه. در طول تدریس، تمام سعی استاد اینه که دلیل وقوع یک اتفاق رو در اقتصاد توضیح بده و تمام کلمات کتاب رو به همین شکل شرح بده. این تدریس باعث میشه که دانش‌آموز تمامی مطالب رو بفهمه و لازم نباشه صرفا حفظشون کنه.

در حل مسئله هم استاد به همین شکل پیش میره. تمام نکات مهم صورت مسئله و دلیلی که ممکنه اون اتفاق رخ داده باشه رو توضیح میده. چیزی که اهمیت داره اینه که استاد از منطق و عقل مخاطبش استفاده میکنه تا مطالب به راحتی توی ذهن بشینه و لازم به حفظ کردن نباشه. استفاده مکرر استاد از مثال‌هایی در دنیای بیرون و خارج از کتاب، سبب درک عمیق‌تر مباحث میشه.

علاوه بر جزوه، استاد از کتاب‌های کمک درسی نظیر لقمه طلایی و آبی گاج که تالیف خودش هم هست، استفاده میکنه. این کار باعث میشه که مطالب و نکات مختلف و مهم رو در طول یه دوره کلاس، به طور کامل یاد بگیری.

استاد هر جلسه به بچه‌ها تکلیف میده و اگر مطابق برنامه پیش بری، تا آخر دوره، علاوه بر توضیحات استاد سر کلاس، دو دور کامل و مفهومی، کتاب رو مطالعه کردی. اما تنها مشکل کلاس، اینه که در طول کلاس اصلا با بچه‌ها تعامل نداره و تکالیف بررسی نمیشن. بچه‌ها نمیتونن سوالاتشون رو بپرسن و کلاس به صورت تک بعدی و یک نفره توسط استاد جلو میره.

تألیفات

کتاب لقمه اقتصاد انتشارات مهروماه

کتاب اشاره طلایی اقتصاد

نمونه تدریس استاد حسین خاکساری

۴. استاد لجمیری

رزومه تحصیلی و کاری

استاد با مدرک دکتری برنامه ریزی درسی، به عنوان مشاور تحصیلی و دبیر اقتصاد و جامعه شناسی از دهم تا کنکور فعالیت میکنه. همچنین این استاد به صورت مشاور تحصیلی در تهران و خوزستان و مدرس اقتصاد و جامعه شناسی در منطقه 1 و 3 تهران هم فعالیت داره. از دیگر فعالیت‌های ایشون، عضویت در هیات مدیره انجمن علمی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی تهران جنوب از سال 91تا93 و برگزاری دوره‌های تربیت دبیر در دانشگاه الزهرا از 97 تا کنون هم هست.

نحوه تدریس

مدرس لجمیری بهترین استاد اقتصاد کنکور در مجموعه آنلاین آکادمیه. تدریس ایشون به شکل آنلاین صورت می‌گیره و تعاملش با بچه‌ها خوبه. در طول کلاس اگر کسی جایی رو متوجه نشه ایشون مجدد توضیح میده و اگر سوالی باشه، رفع اشکال و ابهام میکنه. این از مزیت‌های کلاسشه. نحوه تدریس ایشون خلاقانه‌ست و با تکنیک مباحث رو پیش می‌بره. همین عامل باعث میشه که کلاس جو خشکی نداشته باشه و بچه‌ها بتونن بیشترین بهره رو از کلاس ببرن.

تدریس به صورت پاورهای از قبل آماده شده و در تابلوی نوری هست. استاد مباحث رو قدم‌به‌قدم پیش می‌بره و نمیذاره حتی یک نکته از قلم بیفته. ابتدا روی مطالب کتاب درسی کار میکنه و بعد از این که کامل مسلط بشی، سراغ حل مسئله میره. از اونجایی که استاد قدم به قدم کلاس و مباحث رو جلو میبره، این کلاس برای دانش‌آموزهای سطح ضعیف و متوسط عالیه چون میتونن خودشون رو در این درس بالا بکشن. بعد از تدریس کامل یک مبحث، وقتی از یادگیری تک‌تک بچه‌ها مطمئن بشه، سراغ حل تست میره. شیوه استاد در حل تست هم قدم به قدمه و این به یادگیری دقیق نحوه حل مسائل و تست‌های کنکور کمک میکنه.

تألیفات

تالیفات استاد به صورت چندین مقاله علمی و پژوهشی در ایران، چاپ مقالات علمی و پژوهشی در ترکیه و اتریش و همچنین چاپ کتاب نگاهی نو به یادگیری هست.

نمونه تدریس استاد لجمیری

مصطفی رضائی‌مهر

۵. استاد مصطفی رضائی مهر

رزومه تحصیلی و کاری

ایشون با مدرک کارشناسی ارشد مدیریت توریسم و سی سال سابقه تدریس اقتصاد کنکور، طراح سوالات آزمون‌های گاج، مدرسان تهران، مبتکران و واله هست. همچنین در مدارسی مثل فرهنگ، مکتبی و غیره هم تدریس میکنه.

نحوه تدریس

استاد رضائی مهر، به عنوان بهترین استاد اقتصاد کنکور، به صورت آنلاین در مجموعه کلاس‌های کنکور ماز، فعالیت میکنه. نحوه تدریس ایشون از روی جزوه‌های از قبل آماده هست. تمامی نکات در این جزوه‌ها به صورت نمودار و جدول، دسته بندی شده و مباحث کتاب برای کنکور رو به صورت دقیق توضیح میده. این توضیحات علاوه بر یادگیری عمیق، به یادگیری نوع مطالعه این درس هم کمک میکنه. استاد برای درک بیشتر مطالب، مثال‌های زیادی مطرح میکنه.

انرژی استاد تا حدودی خوبه. اما تعامل در کلاس وجود نداره و کلاس صرفا یک نفره توسط استاد اداره میشه و بچه‌ها امکان طرح پرسش یا پاسخ دو جانبه با استاد رو ندارن و ارتباطی بین استاد و دانش آموزها نیست. این کلاس برای دانش‌آموزهای ضعیف میتونه خسته‌کننده باشه و برای دانش‌آموزهای قوی هم تا حدودی مناسب نیست. در نتیجه برای شرکت در این کلاس، اگر سطح ضعیف هستی، باید بدونی که جو کلاس رو در نظر نگیری و اگر سطحت قوی هست باید هدفت از شرکت در این کلاس رو برای خودت مشخص کنی.

تألیفات

استاد مولف بیش از بیست کتاب از جمله اقتصاد سیر تا پیاز گاج، جغرافی و تاریخ انسانی گاج و…  است.

نمونه تدریس استاد مصطفی رضائی مهر

استاد بیژن امجدیان

۶. استاد بیژن امجدیان

رزومه تحصیلی و کاری

استاد امجدیان با مدرك تحصيلی کارشناس ارشد مديريت صنايع و کارشناس ارشد روان‌شناسی، مدرس و مولف دروس تخصصی علوم انسانی با ١٧سال سابقه آموزشیه. همچنین ایشون سابقه ٥٠٠ ساعت ضبط برنامه آموزشی استديويی رو دارا هست و طراحی سوالات سراسری قلم‌چی و رزمندگان از جمله فعالیت های گسترده ایشونه.

نحوه تدریس

استاد امجدیان، شاید بهترین استاد اقتصاد نباشه اما قطعا یکی از بهترین استادهاییه که در مجموعه پرش لایو به صورت آنلاین، تدریس اقتصاد میکنه. جو کلاس‌های استاد، تا حدودی خشک و غیرصمیمیه. طبق نظرات دانش‌آموزان شرکت‌کننده، بیشتر مفاهیمی که استاد در کلاس کار میکنه، در سطح کلاس و مطالعه برای امتحانه. در نتیجه این کلاس، در عین اینکه با توجه به جو خشکش ممکنه خسته کننده باشه، اما به شدت برای دانش‌آموزهای ضعیف که میخوان هم برای امتحانات آماده بشن و هم از مباحث کتاب، یادگیری پایه‌ای داشته باشن، مناسبه. همچنین استاد نمونه سوال امتحانی هم حل میکنه.

تدریس این استاد اقتصاد از روی جزوه جدول و نموداربندی شده هست و استاد از روی پاورپوینت از قبل آماده تدریس میکنه. مزیت کلاس ایشون به بیان مباحث به صورت علت و معلولیه و همین امر یادگیری پایه‌ای رو رقم میزنه. دوره‌های جدید و به‌روز ایشون رو از سایت پرش لایو میتونی تهیه کنی اما دوره‌های قدیمی‌تر رو باید از سایت کانون به صورت رایگان مشاهده کنی. این کار در تصمیم‌گیری در انتخاب بهترین استاد کمکت میکنه.

تألیفات

استاد امجدیان، تاليف چند جلد كتاب آموزشی و كمك آموزشی از جمله اقتصاد آبی قلمچی رو در رزومه فرهنگی و کاری خودش داراست.

نمونه تدریس استاد بیژن امجدیان

استاد مهدی ضیائی

۷. استاد مهدی ضیائی

رزومه تحصیلی و کاری

استاد مهدی ضیائی، با رتبه 1 انسانی 99 و رتبه 11 زبان 99، همچنین کسب درصد 100 اقتصاد در کنکور سراسری و کسب درصد 84 ادبیات در کنکور، به صورت طراح سوال در دو درس ادبیات و اقتصاد در آزمون‌های کانون قلمچی، فعالیت میکنه. ایشون همچنین به صورت مستقل در سایت رسمی خودش، به تدریس اقتصاد آنلاین می‌پردازه و دبیر اقتصاده.

نحوه تدریس

از اونجایی که استاد ضیائی، خودش در کنکور 99 شرکت کرده و رتبه یک انسانی بوده، میتونیم بگیم خیلی راحت‌تر با مباحث تست آشنایی داره. اما باید گفت که اطلاعات استاد، بیشتر در حوزه تست‌زنی هست نه نحوه مطالعه کنکور. در نتیجه میتونی از مباحث تدریس ایشون در حوزه تست زنی بهره بگیری چون تدریس‌های ایشون کمتر برای کنکور مناسبه و بیشتر مناسب افرادی هست که در سطح ضعیفی هستن و نیاز دارن که مطالب رو در ابتدا یاد بگیرن. ویدئوی این آموزش‌های مقدماتی در آپارات قابل مشاهده‌ست.

دوره‌های استاد به دو شکله:

یکی دوره سبقت از مسائل ریاضیه. در این دوره تلاش بر اینه که فرمول و نکات مهم حل مسائل در تست‌های کنکور بیان بشه و برای افرادی که صرفا در مسائل نیاز به کمک دارن، دوره مناسبیه. در این دوره تست‌های مسئله‌ی کنکوری هم حل و بررسی میشه.

دوم دوره مرور نکات اقتصاد در چهار ساعته که این دوره مختص ماه پایانی مطالعه کنکوره و بهتره که تا قبل از مطالعه دقیق و کامل، سراغ این دوره نری. این بخش برای افراد قوی و افرادی که در ماه آخر مطالعه هستن برای مرور و جمع بندی مناسبه.

در کلاس‌های استاد، تعاملی وجود نداره و کلاس صرفا توسط خود استاد پیش میره اما گروهی مجزا هست که بچه‌ها میتونن سوالاتشون رو در اون گروه از استاد بپرسن. دوره‌های استاد رو میتونی از سایت خودش تهیه و استفاده کنی.

تألیفات

ایشون مؤلف درس اقتصاد کتاب جمع‌بندی کانون، اقتصاد کتاب تابستان کانون و همچنین اقتصاد کتاب اشتباهات متداول کانونه.

نمونه تدریس استاد مهدی ضیائی

4.4/5 - (16 امتیاز)
اشتراک گذاری این مقاله:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − پنج =

اسلایدرهای محبوب
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

کاربر عزیز لطفا پروکسی یا فی.لت.ر شک.ن خود را روشن کنید و روی لینک زیر بزنید.

اگر در عضویت کانال مشکل دارید به آیدی darsban1@ داخل تلگرام پیام بدید تا شما را عضو کنند.