مشاور انتخاب رشته

مهندس جمالی

جدیدترین مطالب سایت

کانال تلگرام ما

مهندس جمالی

مهندس جمالی بهترین مشاور انتخاب رشته
4,3
Rated 4,3 out of 5
4,3 از 5 (از 61 رای)

رزومه تحصیلی و کاری

مهندس جمالی، فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی امیرکبیر دومین دانشگاه صنعتی ایران و با مدرک کارشناسی ارشد مهندسی تکنولوژی نساجی، مدیر دپارتمان آموزشی MSBOOK و موسس اولین و بزرگترین پیج کنکوری در اینستاگرامه (INSTAKONKOORI). فعالیت‌های ایشون در حوزه مشاور تحصیلی، مدرس و برنامه‌ریزی کنکور، با سابقه بیش از پانزده سال فعالیت آموزشی و کنکوریه و در زمینه مشاوره به دانش آموزان، نتایج بسیار خوبی رو رقم زده که میتونی تمام این نتایج رو در همین سایت پیدا کنی.

فرایند مشاوره و انتخاب رشته

با توجه به این که مشاوره‌ها و انتخاب رشته مهندس جمالی در مجموعه آموزشی ایشون یعنی در آکادمی msbook  انجام میشه، میتونی از بابت داشتن یه انتخاب رشته مناسب، مطمئن بشی. بعد از رزرو ثبت نام در مرکز انتخاب رشته ایشون، در دوره vip مشاوره قرار می‌گیری. در اونجا با تعدادی وویس و فایل در رابطه با انتخاب رشته، انواع دانشگاه‌ها و رشته‌ها، شرایط و تجربیات مختلفی که وجود داره، راهنمایی میشی. بعد از این مرحله، با یک مشاور تخصصی در حوزه خودت ارتباط برقرار میکنی و میتونی تا زمان اعلام نتایج تمامی سوالاتت رو ازش بپرسی. باید بهت بگیم که این مشاور زیر نظر مهندس جمالیه و تمامی فرایند انتخاب رشته تو به طور کامل زیر نظر ایشون انجام میشه. پس اصلا نگران نباش.

لازم به ذکره که در بازه ثبت نام تا انتخاب رشته، از تو آزمون‌های شخصیت شناسی و رغبت سنجی گرفته میشه تا بتونی بهتر و راحت‌تر علاقه‌مندی و توانایی‌هات رو پیدا کنی. اینطوری میتونی به راحتی اولویت‌هات رو مشخص کنی.

بعد از اعلام نتایج و بررسی رتبه، فرایند انتخاب رشته بر اساس رتبه سهمیه و کشوری و علاقه و توانمندی‌هات انجام میشه. همچنین در این مرحله میتونی به صورت تلفنی با مشاور در ارتباط باشی و نظرات یا سوالاتت رو باهاش درمیون بگذاری. با توجه به این که مهندس جمالی در گروه بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور جا می‌گیره، توجه کن که تمامی مراحل مشاوره و انتخاب رشته زیر نظر خودش صورت می‌گیره.

نکته قابل توجه در این مجموعه اینه که میتونی هر زمان که خواستی، رزروت برای انتخاب رشته رو لغو کنی و مشکلی از این بابت وجود نداره. میتونی برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام، مقاله ثبت نام انتخاب رشته با مهندس جمالی رو بخونی.

اشتراک گذاری این مقاله:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 3 =

10 دیدگاه در “مهندس جمالی

  1. negar گفت:

    من رشتم ریاضی هست. نتونستم ترمیم شرکت کنم معدلم ۱۲ هست. شانس برای قبولی بدون کنکورا روزانه ندارم ؟ چون خیلیا گفتن باید بمونم پشت کنکور ولی من واقعا شرایطش رو ندارم

    1. محمد گفت:

      فک نکنم اینجوری باشه. ولی خب اگه بخوای رشته خوبی قبول شی کار سختی داری. چون عملا فقط میتونی روی کنکور حساب کنی ))):

  2. negar گفت:

    من ترمیم شرکت نکردم معدلم ۱۲ هست برای بدون کنکور روزانه شانس قبولی دارم ؟

  3. بهروز گفت:

    خیلی عالی هستید…..ممنون از زحمات شما

  4. علی گفت:

    عالی درجه ۱

    1. رویا گفت:

      درباره خدمات و سابقه شون چیا میدونید؟ چه خدماتی استفاده کردید؟ من دخترم کنکوریه و واقعا برام مهمه یه جای درست و حسابی براش سرمایه گذاری کنم. ممنون میشم بهم بگید دربارشون چه چیزایی میدونید.

  5. مهدیه گفت:

    خفن تر از اینستا کنکوری هم مگه هست ؟ این همه خدمات اونم فقط با هزینه رزرو
    تیم با اصالت یعنی اینستا کنکوری

    1. رضا گفت:

      چه خدماتی مگه ارائه میدن اینطور میگی 😐😐

  6. Marjan گفت:

    سلام من رشتم تجربی بوده الان دوساله که تموم کردم درسمو امسال تصمیم گرفتم کنکور انسانی شرکت کنم نمیتونم زیاد هزینه ای کنم واسه کلاس رفتن بنظرتون کتابی چیزی هست که بتونه کمکم کنه ؟ نمیدونم از کجاباید شروع کنم لطفا راهنمایی میکنید

    1. مدیر سایت مدیر سایت گفت:

      سلام، لزوما نباید از کلاس استفاده کرد. به خصوص برای بچه های انسانی.
      خود آموز خوندن متدیه که خیلیا استفاده میکنن و نتیجه میگیرن.
      میتونید از کتابهای آموزشی بازار استفاده کنید

اسلایدرهای محبوب
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

کاربر عزیز لطفا پروکسی یا فی.لت.ر شک.ن خود را روشن کنید و روی لینک زیر بزنید.

اگر در عضویت کانال مشکل دارید به آیدی darsban1@ داخل تلگرام پیام بدید تا شما را عضو کنند.