دانلود pdf کنکوری

دانلود پاسخبرگ خام سه دفترچه ای ویژه تمرین تست زنی

جدیدترین مطالب سایت

کانال تلگرام ما

دانلود پاسخبرگ خام سه دفترچه ای ویژه تمرین تست زنی

با سلام خدمت دوستان عزیز. امیدواریم آزمون‌هاتون رو با موفقیت پشت سر بذارید. در این مطلب فایل پی‌دی‌اف انواع پاسخنامه‌ خام رو در یک دسته‌بندی مرتب براتون آماده کردیم تا به صورت کاملا رایگان، به دانلود پاسخبرگ سفید ویژه تمرین تست زنی دسترسی پیدا کنید. همچنین آخرین ورژن پاسخنامه‌ی کنکور سراسری 1403 رو براتون قرار دادیم تا کاملا با فضای کنکور آشنا بشید. 

استفاده از پاسخنامه‌های مشابه پاسخنامه سنجش و کنکور، میتونه کمک زیادی به تمرین تست زنی و راه افتادن شما کنه. همچنین سعی کنید برای چرک‌نویس‌هاتون هم یه برنامه‌ای داشته باشید، چون در دروس محاسباتی جای زیادی در کنکور ندارید، بنابراین بهتره به جاهای کم و کوچیک برای محاسبات عادت کنید.

خب حالا میریم سراغ دانلود پاسخنامه‌ها برای دوستانی که فایل خام پی دی اف پاسخنامه رو لازم دارن:

دانلود پاسخبرگ خام کنکور

دفترچه‌های کنکور سراسری، از کنکور ۱۴۰۱ تغییر کردن  و دیگه مثل قدیم از اولین سوال تا آخرین سوال پشت سر هم ردیف نشدن. توی پاسخبرگ‌های جدید، بالای هر کادر عنوان یک درس نوشته شده و شما باید برای مثال پاسخ‌های درس زیست رو زیر عنوان خودش وارد کنید.

بهتون توصیه می‌کنیم که برای آشنا شدن با پاسخبرگ‌های جدید و یاد گرفتن قلق اون‌ها و عادت کردن بهشون و همچنین برای شبیه‌سازی بیشتر فضای کنکور، حداقل موقع تست زدن کنکورهای سال‌های گذشته، از پاسخبرگ‌های جدید استفاده کنید. 

ما اینجا برای هر سه رشته‌ی تجربی، انسانی و ریاضی، پاسخبرگ جدید قرار دادیم که می‌تونید از طریق زدن روی دکمه‌های زیر، اونا رو به صورت رایگان دانلود کنید و پرینت بگیرید و استفاده کنید. 

دانلود پاسخبرگ سفید ویژه تمرین تست زنی

پاسخنامه‌ها درقالب ۳۴۰ تایی و ۳۰۰ تایی و ۶۰ تایی موجود هستند و می‌تونید هرکدوم رو که مایل هستید دانلود کنید.

اگر تمام مدل‌های پاسخنامه‌ها رو یکجا لازم دارید، فایل زیپ زیر رو دانلود بفرمایید.

اگر فایل زیپ براتون سخته و دوست دارید به صورت جداگانه هرکدوم از فایل‌ها و پی‌دی‌اف‌های پاسخنامه دسترسی داشته باشید، لینک‌های دانلود پاسخبرگ سفید ویژه تمرین تست زنی زیر رو براتون آماده کردیم.

نحوه وارد کردن پاسخنامه کنکور

ترجیحا به ترتیب سوالات رو وارد پاسخنامه کن که سوالی جا نمونه. اگر احیانا به هردلیلی سوالاتی رو گذاشتی آخر جواب بدی، حتما توی 5 تا ده دقیقه ی پایانی آزمون یه دور شماره سوال و گزینه ای که زدی رو از دفترچه سوال با پاسخنامه تطبیق بدی که خدایی نکرده مشکلی پیش نیاد.

نکته آخر

موضوع دیگه‌ای که در پر کردن پاسخنامه اهمیت داره، مداد مناسب پر کردن پاسخنامه ست. بهترین مداد برای کنکور چه مدادیه و چه ویژگی‌هایی باید داشته باشه؟ این موضوع رو مفصل بررسی کردیم که می‌تونید در مقاله‌ی مخصوص خودش مطالعه‌ش کنید.

و خبر خوب اینه که لازم نیست برای تصحیح تست‌هایی که توی خونه میزنید و درصدگیری خودتون رو به زحمت بندازید، ما تو یک نرم افزار جذاب براتون قرار دادیم که توی چند ثانیه درصد آزمون‌هاتون رو محاسبه می‌کنه./

تغییرات دفترچه‌های کنکور

4.9/5 - (12 امتیاز)
اشتراک گذاری این مقاله:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو − دو =

5 دیدگاه در “دانلود پاسخبرگ خام سه دفترچه ای ویژه تمرین تست زنی

  1. حمید گفت:

    آقا دمتون گرم از مطلب عالیتون

  2. مینا گفت:

    معرکه بود

  3. علی گفت:

    بهترینید

  4. نازی گفت:

    ممنون.

  5. علی گفت:

    سلام درود برشما وب سایت خیلی خوبییی بود ممنون از اشتراک گذاریتون موفق و پیروز باشید دوست عزیز.

اسلایدرهای محبوب
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

کاربر عزیز لطفا پروکسی یا فی.لت.ر شک.ن خود را روشن کنید و روی لینک زیر بزنید.

اگر در عضویت کانال مشکل دارید به آیدی darsban1@ داخل تلگرام پیام بدید تا شما را عضو کنند.